Даний пристрій призначений тільки для використання на бензинових генераторах з діапазоном потужності від 1 до 4 кВа (включно), який будь-який громадянин нашої країни може придбати в загальнодоступній роздрібній мережі для використання в якості джерела резервного енергопостачання та з метою особистих / професійних трудових потреб, інтересів або потреб.
З урахуванням нинішніх економічних реалій і стабільним зростанням цін на паливо та інші енергоресурси питання про можливість переведення електробензогенераторів (мініелектростанцій) на використання скрапленого газу, замість бензину, не втрачає своєї актуальності, а скоріше навпаки - набуває надлишкового значення. Саме для цього призначений універсальний газовий модуль, який пропонує власникам бензинових генераторів можливість експлуатації цього резервного джерела живлення на природному (магістральному) або скрапленому газі (з використанням балона або газгольдера).
Що являє собою універсальний газовий модуль?
Цей пристрій комбінує у своїй конструкції:
- Видозмінений карбюратор для бензинового двигуна генератора, який технічно доопрацьовано для можливості під'єднання до нього і БЕНЗИНОВОГО ПАЛЬНОГО, і ГАЗОВОЇ МАГІСТРАЛІ.
- Компактний газовий редуктор, спеціально сконструйований і налаштований на певний (розрахунковий) вихідний тиск газу в дифузорі карбюратора для максимально ефективного сумішоутворення і повноти згоряння.
Для чого він потрібен?
Встановлення цього газового модуля замість штатного карбюратора дасть Вам змогу використовувати два види пального, не одночасно, звісно, а по черзі. При цьому немає необхідності в додаткових процедурах монтажу при переході з одного виду палива на інший - Ви одного разу правильно встановлюєте Газовий комплект і ВСЕ!!!!
Чи є сенс у придбанні цього пристрою?
Так, сенс однозначно є. І ось чому:
1. Вартість нового бензинового генератора китайського виробництва з можливістю роботи на бензині або газі щонайменше на 25-35% вища, ніж у однотипного абсолютного аналога, що використовує тільки бензин як паливо. Про іменитих брендових виробників генераторів ми не згадуємо, оскільки їхнє ціноутворення перебуває в зовсім іншому ціновому діапазоні, якщо говорити про аналогічні моделі - просто винятково дорого.
2 Лише кілька виробників пропонують генератори у варіанті газ/бензин на українському ринку, тобто в чистому вигляді це продукція від початку не масова, внаслідок своєї вартості. Якщо конкретніше - зараз в Україні існує понад 80 (вісімдесят) різних торгових марок, що пропонують бензинові електростанції та/або генератори на важкому паливі, з цієї кількості менше 5 (п'яти) торгових марок пропонують варіанти генераторів у біпаливному виконанні. Причому таких, що дають змогу використовувати або газ, або бензин, а не тільки газ або тільки бензин.
Про що це свідчить? З одного боку, про те, що така продукція є менш затребуваною, внаслідок своєї більшої вартості, як порівняти з «суто» бензиновими аналогами; з іншого боку, про те, що такий ринковий аспект дає змогу тим небагатьом, хто пропонує таку продукцію, встановлювати й «тримати» високі ціни, внаслідок винятково низької конкуренції. А це, як Ви розумієте, не в інтересах споживачів...
3) Це єдиний доступний і найбільш раціональний варіант для тих, хто вже придбав бензинову генераторну установку та цілком очікувано хоче й може заощадити на експлуатаційних витратах у моменти активації резервного живлення.
4. Конструктивне виконання газового модуля передбачає нескладний процес монтажу - при ретельному дотриманні інструкції та наявності бажання з цим впорається навіть не фахівець. Вам не потрібно оплачувати інсталяцію пристрою, а в іншому випадку це могло б доповнити статті витрат.
5. Встановлення газового модуля зберігає вихідні експлуатаційні параметри Вашого генератора без будь-яких обмежень, скорочень, погіршень. Ви, як і раніше, завжди зможете використовувати його на бензині. Для цього достатньо лише не відкривати кран балона з газом або вентиль газової труби, а відкрити паливний кран подачі бензину з бака. Все дійсно дуже просто.
6. Газовий модуль був спроектований і технічно реалізований як універсальний пристрій. Він взаємозамінний з карбюратором системи живлення абсолютної більшості бензинових двигунів загального призначення, які використовуються в якості рушійної сили побутових генераторних установок з електричною потужністю 1-4 кВа, які пропонуються сьогодні на ринку:
168F або 168F-1 або 168F-2
170F або 170FD
7 Екологічність роботи на газі - зменшення токсичності вихлопних газів при переведенні двигуна на газове паливо. Практично відсутня димність у вихлопі та тверді частинки (сажа). У разі роботи обладнання в житлових зонах та інших місцях перебування людей - цей аспект може мати суттєве (або визначальне) значення.
8. Використовуючи газ як паливо для генератора, Ви дійсно зможете скоротити витрати на його придбання. Фактична витрата газу порівняно з використанням бензину зросте на 7-10%. Це абсолютно закономірна зміна, проте в грошовому вираженні це збільшення не призведе до від'ємного значення, оскільки фактична різниця у вартості природного (магістрального) газу і бензину в рази покриває більше значення витрат позитивним балансом у сухому залишку. А при використанні скрапленого газу, найкращим аргументом може послужити досвід переведення автомобілів на ГБО.