Електроскутер корпусний Триколісний Трицикл Crosser TR3 (800w, 72v,20ah) для повсякденного використання, в тому числі в період складних погодних умов.
Електроскутер двомісний «Crosser TR3» оснащений трьома колесами і двома сидіннями, але доповнений третім дитячим сидінням, завдяки чому на ньому можна їздити невеликою сім'єю втрьох з дитиною.
А також він трансформується в вантажний або пасажирський (на фото).
Він призначений для їзди по місту і селищах.
На електроскутері можна виїжджати на прогулянку або відвідувати друзів.
Електродвигун має максимальну потужність 800 Вт, якої вистачає для розгону до максимальної швидкості 35 км/год.
Чудово підходить для поїздок на відпочинок, походів по магазинах і навіть поїздок на роботу. Електричний двигун забезпечує додатковий приріст потужності, щоб ви могли легко пересуватися.
Модель представлена в корпусному виконанні з лобовим склом, дахом. Це поєднання практичності і захищеності від зовнішніх несприятливих умов під час їзди.
Електротрайк відмінно підходить для поїздок на відпочинок, походів по магазинах і навіть поїздок на роботу. Електричний двигун забезпечує додатковий приріст потужності, щоб ви могли легко пересуватися.
Модель представлена в корпусному виконанні з лобовим склом, дахом. Це поєднання практичності і захищеності від зовнішніх несприятливих умов під час їзди.
Електротрайк відмінно підійде для людей різного віку. М'яке зручне сидіння, більше, ніж у звичайному велосипеді, відмінна стійкість і легке керування.
Максимальна швидкість вантажного триколісного електровелосипеда до 35 км/год, найбільша дистанція пробігу від 45 до 55 км/год, в залежності від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки.
Характеристика:
ПАРАМЕТРИ ДВИГУНА
Ємність акумуляторної батареї - Батарейний модуль складається з 6 тягових свинцево-кислотних акумуляторів, виконаних за AGM-технологією, загальним номіналом 72V-20Ah (1440 Вт * год)
Запас ходу на електротязі - від 45 до 55 км. в залежності від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки
Максимальна потужність електродвигуна - Номінальна потужність - 750 Ватт Максимальна потужність - 800 Ватт
Розрахункова кількість циклів заряду батареї - ≤450
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Максимальна швидкість при русі на електротязі 35 км/год.
Двигун, тип - Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через понижуючий редуктор шестерні типу на піввісі нерівної довжини. Безщітковий з приводним валом (сердечником) з термозміцненої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребром для зовнішньої тепловіддачі. У конструкції двигуна використані алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo)
Додаткове пасажирське місце - Є можливість трансформації на два посадкових місця + дитяче
Енергоспоживання і напруга зарядного модуля - Автоматичний зарядний пристрій для свинцево-кислотних акумуляторів вхідною напругою 220 Вольт з силою струму 2.8А
Живлення для підзарядки батареї - Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація - З дистанційним управлінням (брелок в комплекті)
Розширений стандартний пакет опцій - Зсувне основне сидіння + відсік для багажу ззаду + м'який легко знімний дах і бічний захист від дощу! Найпотужніший 800 Ватт повноцінний двомісний варіант + розкладне третє сидіння для дитини і рукоятка для нього. Легкосплавні диски і безкамерні шини
Світлотехніка задня - LED задні ліхтарі
Світлотехніка передня - LED-фара головного світла
Тип батареї - Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виготовляється за технологією використання гелеподібного електроліту і рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт в згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу і глибоких розрядів. Цей тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряду-розряду: більше 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки чому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
Тип приладової панелі - РК панель приладів
КПП - Режим «1» - максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим «2» - стандартний режим руху в будь-яких дорожніх умовах; Режим «3» - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка і прискорення
Тип приводу - Привід від електродвигуна двигуна організований через понижуючий редуктор шестерного типу з двома піввісями неоднакової довжини, що передають момент на задню ведучу вісь електротрайки
Задній гальмівний механізм - Барабанний з механічним ножним приводом і дублюючим важелем ручного управління, розташованим на кермі
Підвіска задня - Залежна підвіска на паралельних важелях з пружинними гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня - Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Передні гальмівні механізми - Барабанний з механічним ручним приводом
Колісні диски - Легкосплавні алюмінієві
Вантажопідйомність до 180 кг.
Розмір шин передні/задні - Передня шина 3.00-8, задні шини 3.00-8
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Розміри (ДхШхВ) 1680х940х1770 мм.
Маса без навантаження 132 кг.
Гарантія 12 місяців
Основні | |
---|---|
Виробник | AGM |